Fashion Kido

Hello H&M! // 26.10

Posted in bugün ne giydim, events by fashionkido on 27/10/2010

Açıldı açılacak derken, 6 Kasım’a gün sayarken H&M Türkiye’nin bloggerlara özel lansmanında biraz olsun heyecanımızı yatıştırabildik. Çoook güzel bir koleksiyon bizi bekliyor, özellikle kırmızılardan gözlerinizi alamayacaksınız.

Bir H&M delisi olmaktan çok H&M’in aksesuarlarının delisiyim diyebilirim, bu yüzden bol bol kolye, yüzük, küpe denedim, çektim =)

Yüzü kapatan bu tüllü şapkalara bayıldım! Kırmızı fiyonklu olan toka olarak takılabildiği için şapkadan daha kullanışlı bence.

Hepsi çok güzel ama benim gözüm yüzüklerde!

Bu arada fiyatların Avrupa ile aynı olduğunu söylemem gerek, yani H&M’in fiyatları Türkiye’ye gelen her marka gibi x3 olmayacak =)

Bu ayakkabıları ancak 60’lar partisinde giyebilirim sanırım, Türkiye henüz buna hazır değil 😛

Bu benim olmalııı!

Ama sadece ben çekmedim, Tolga Günay da oradaydı!

Hangi fotoğraflar Tolga’ya, hangileri bana ait anlamak zor olmaz sanırım 😛

Biraz da giydiklerime bakalım…

Çok mesaj içerikli bir kıyafetti. Kolyemde incilerin arasında Flirt yazıyor 😀

Tişörtümde ise “We Are Celebrities”. Tam bir blogger tişörtü 😛

Bu arada bu tişörti, inanmazsınız, Zara Man’den aldım!

Tişört: Zara Man \ Jean. Mango \ Kemer: İpekyol \ Booties: Nine West \ Blazer: Massimo Dutti \ Kolye: Topshop

Tagged with: , , , , ,

5 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. Elmira said, on 28/10/2010 at 12:05 AM

    H&M İsveç’te epey, epey ucuz bir marka. Türkiye’deyse illa ki, rekabet gereğince, Mango-Zara fiyat aralığında gider diye tahmin ediyorum. Halbuki İsveç’te H&M indirimlerinde 50 TL’ye insan dünyayı satın alıyor.

    Bir de; düğünümde Jackie-O tarzı kırmızı bir elbisenin üstüne, senin beğendiğinin tüllü şapkanın biraz daha büyüğü ve kırmızısından takmıştım. Yakın buldum, anlattım. 🙂

    • fashionkido said, on 28/10/2010 at 12:15 AM

      eveet orda çok ucuz cidden ama o kadar ucuz olmasını bekleyemiyorum zaten :/ Yine de bence Zara-Mango’dan daha uygun geldi fiyatlar, bu heyecanımın etkisi mi bekleyip göreceğiz =)

      Kendi düğününde mi yaptın bunuuu? Vuuuvv çok takdir ettim =)))

  2. ipek said, on 28/10/2010 at 12:42 AM

    türkiyeyi bilmem ama ben gayet hazırım o puantiyeli ayakkabı içiin, o benim olmalııııı!!!!

  3. gamze said, on 02/11/2010 at 8:57 PM

    ojelerinin kırmızısına bayıldım:)markası ve numarası nedir acaba?

    • fashionkido said, on 03/11/2010 at 12:26 AM

      hatırlamıyorum maalesef =( Flormar’dı, 48’e benziyor ama o değil daha açık gibi sanki.


Leave a Reply

