Fashion Kido

Camper&Friends Party by Xoxo the Mag//22.10

Posted in bugün ne giydim, events, gezdim tozdum by fashionkido on 26/10/2010

Xoxo the Mag’ın Camper&Friends partisini heyecanla bekliyorduk, beklediğimize de değidi. İyi müzik, güzel içkiler, uzun zamandır görülmemiş dostlar, hayran hayran baktıran illüstrasyonlar, fotoğraflar, yeni sezon Camper’lar!

Can Direkli de artık İstanbul’da ve kendisi baya hızlı bir giriş yaptı şehre! Deniz de her zaman kıskandığım muhteşem gözlüklerinden biriyle. İlerleyen saatlerde gözlüğü kaptım zaten =)

Karmaşık ilişkiler 😛

Queen Boom!

Koray Caner ve Can Direkli havalı bakışlarla partiyi süzerken!

Ben de iki gün üst üste aynı gömleği giymiş gibi olmuşum ama hiç olur mu öyle şey aaa! Tarihlere dikkat 😉

İşte o gözlükler! Dın dın dın!

En rahat topuklularım, üstüne tanımam! 48 saat giymişliğim var, o derece!

Triko elbise: İpekyol \ Gömlek: Bil’s by Bora Aksu \ Ayakkabılar: Nr 39 \ Çorap: Penti

 

6 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. styleBOOM said, on 26/10/2010 at 7:29 PM

    converseden rahat:p

    • fashionkido said, on 26/10/2010 at 7:36 PM

      Converse halt etmiş yaaa 😛

  2. Modenise said, on 26/10/2010 at 8:05 PM

    ah yerim bizi pek ciciyiz. sana da alıcam o gözlüklerden bi dahaki sefere:)

  3. Koray Caner said, on 27/10/2010 at 11:17 AM

    And we had some great time back there! 🙂

  4. fashionkido said, on 27/10/2010 at 9:20 PM

    @modenise
    @koray caner

    sizi seviyoruuuum ^_^

  5. Can said, on 28/10/2010 at 10:29 PM

    girişteki fotoda konuşan deniz ve benmişim 😀 farkettim 😀

    ama dil çıkaran fotoyu ne zaman çektiğimizi hatırlamıyorum evet 😀

    döndüm, mutlu oldum! postuna da bayıldım zaten ben yazamadım hastalık falan derken miss gibi olmuş 😀


Leave a Reply

