Fashion Kido

Outfit 06.10

Posted in bugün ne giydim by fashionkido on 14/10/2010

Geçen hafta öğlen Kuledibi’ne kaçtık yemek için. Bu kadar gitmişken fotoğrafları da Sercan’la orada çektik tabii.

Bu çorap ve açık ayakkabı hadisesini ne zamandır denemek istiyordum, aslında birkaç kez evde teşebbüs ettim ama fazla kıro bulup sokağa çorapsız çıktım. Hala kıro ve stylish arasında ince bir çizgi olduğunu düşünmekle birlikte bu seferki kombinasyonu fena bulmadım ben, ya siz?

Benzer bir adet elbisem daha olmasına rağmen kardeşimin artık giymiyorum dediği bu triko elbiseye kucak açtım, sadece iyi bir insan olduğum için ^_^

Ve baharda kaçtıkları için karalar bağladığım, koleksiyonumun güzide Calzedonia parçası çinili çorapların çok benzerini, geçen hafta Boom ve Stilize ile çıktığımız alışverişte Pull and Bear’da buldum =) İki çift mi alsaydım acabaa o.O

Son bir artist pozla kapatalım artık adetten =)

Trençkot: İpekyol \ Triko elbise: Zara \ Çorap: Pull and Bear \ Ayakkabı: Nine West \ Çanta: Hotiç

 

19 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. ayca said, on 14/10/2010 at 10:05 PM

    Ben begendiim! Ayakkabilar da cok tanidik, ayakkabilar derken bunu, kahverengi olanini ve 3 tanesini daha kastediyorum!;)

  2. miss said, on 15/10/2010 at 9:03 AM

    ayakkabılar ı ıh bence, sen bildiğin tarzdan sapma.. bide saçlarını tekrar kestirsen sanki daha çok yakışacak gibi ^_^ trençkota bayıldım yalnız!

  3. aystyle said, on 15/10/2010 at 10:21 AM

    ahh o ince çizgi var ya o ince çizgi.. neler eder insana:) kombin güzel ama bu ayakkabı bu çoraplı giyime pek gitmemiş. benim fikrim bu tarzı sadece burnu açık olan bir ayakkabı ile denemek. üst kışlık alt yazlık gbi rahatsiz etti:) farklı ayakkabı ile süper durcağına emnim. naçizane fikrim:)

  4. gonca said, on 15/10/2010 at 3:30 PM

    benim bu ayakkabıları uzun corapla çok giymişliğim var! çok da begeniyorum bence güzel oluyo!!
    belki de ayakkabının rengi çok açık çorabın rengi koyu oldugundan göze acaip görünmüş olabilir! yine de de güzel bence giymeye devam!

  5. seçil said, on 16/10/2010 at 1:52 AM

    çorapları ne kadar aldın çok yakısmıs

  6. styleBOOM said, on 16/10/2010 at 12:37 PM

    coooooooooooooooooooooooooooook basarili! 10 points 10 points 11 points

  7. fashionkido said, on 16/10/2010 at 1:22 PM

    @ayca @gonca tenk yu canlariim! Yine deli bi alışveriş turuydu hehehe zaten bu ayakkabıları çorapla giyme gazını da sizden aldım 😉

    @miss işte dedim ya arada bi tarz, bazen bakınca hala ı ıh diyorum ben de ama oldu bi kere 😛 Saçlarımı kestirdiğim andan itibaren yeniden uzatmanın hayallerini kuruyorum ama =)

    @aystyle evet öyle de denemek lazım kesinlikle ma birazcık daha soğusun öyle =) Burada bi tane var aslında, ne düşünüyorsun? https://fashionkido.wordpress.com/2010/04/12/outfit-10-04-happy-birthday-rifat/

    @seçil teşekkürler =) 24,90 ya da 29,90’dan biriydi sanırım.

    @styleBOOM Hihihihi teşekkürler! Sen beğendiysen sınıfı geçtim demektir!

  8. ipek said, on 17/10/2010 at 8:42 PM

    açık ayakkabı çorap tarzı güzel oluyor cidden, arkadaşların da belirttiği gibi, ince bir çizgi var:) ama sanırım renk olarak ikisi gitmemiş sanki ayakkabının tonlarına yakın bir çorap deneseydin daha mı iyi olurdu bilemedim ki:) eh tarzını beğendiğimi de ekleyeyim tabi son olarak :)sevgiler

    • fashionkido said, on 18/10/2010 at 1:25 PM

      Teşekkür ederiiim =)) Dediğin gibi de deneyeceğim =))

  9. duygu bircan said, on 18/10/2010 at 12:03 PM

    beki gri tonlarında bir ayakkabı giyseydin daha iyi olabilirdi bana hala biraz garip geliyo, bazen başkasında beğendiğim oluyor ama ben giyebilicek cesarette değilim. bende kule dibinde bir butikte çalışıyorum o gün uğramışsındır belki Laundromat’ta ama o gün izinliydim karşılaşamadık 🙂

    • fashionkido said, on 18/10/2010 at 1:26 PM

      aa bilmiyodum, bi daha geliriz kesin uğrarımm =)

      eyvah gri ayakkabım yok galibaaaa :/

      • duygu bircan said, on 20/10/2010 at 9:27 AM

        gel beklerim laundromat’a beklerim siyahta olur aslında gri aşrt değil 🙂 ama gördüğüm en iyi çorap ve açık ayakkabı kombini merak etme 🙂

  10. rusi said, on 18/10/2010 at 1:44 PM

    açık ayakkabı çorap kombinine bende sıcak bakmıyodum ama bu kombini tuttum:)ama ben olsam kesin ince bir kemer takardım elbiseyle takıntı oldu bu aralar belimden düşürmüyorum.

  11. ıtır said, on 18/10/2010 at 8:28 PM

    bence renkler olmus.kombinasyonda..:)sevdim ben..
    ustundekiler ve ayakkabının benzer tonlarda olması dikkatleri o guzelim coraba cekıyor.sonucda acık ayakkabı gozu rahatsız etmıyor.en azından benım ıcın ole.:)
    coraplar harbıden nacızane .:)

  12. fashionkido said, on 18/10/2010 at 10:27 PM

    @rusi ay evet kemerrrr=) next time 😉

    @ıtır oleeeey teşekkür ederimm=))

  13. Modafobik said, on 19/10/2010 at 7:18 PM

    Kıro mu?
    Eeheh hiç gülceğim yoktu, saçmalama be süper olmuş! 🙂 bak bir erkek gözüyle söylüyorum (;

  14. uzay said, on 19/10/2010 at 10:07 PM

    keske daha sık yazsan

  15. fashionkido said, on 20/10/2010 at 11:21 AM

    @modafobik tenk yuu =))

    @uzay oof oof buna da şükür, post yapıcam diye uykusuz kalıyorum o derece 😛

  16. Outfit 08.11 « Fashion Kido said, on 25/11/2010 at 4:45 PM

    […] Zara (Buradakiyle aynı aslında) Babetler: Nine West Çanta: Zara Kemer: İpekyol Saat: Swatch (Ne çok ses […]


Leave a Reply

