Fashion Kido

Blogger Shopping 02.10

Posted in bugün ne giydim by fashionkido on 12/10/2010

Geçtiğimiz cumartesilerden birinde Styleboom ve Stilize ile İstinye Park’ı talan etmeye gittik ama insaflı davranıp her beğendiğimizi almadık 😛 Ama 3 blogger olarak alışverişe çıkmak da cesaret istermiş, neyse ki hepimiz sağ duyulu insanlarız =)

Çok sistematik bir alışveriş turuydu, önce gidilmek istenen mağazalar belirlendi, tek tek gezildi incelendi ki bu bölüm aslında en uzunuydu! Beğenilen parçaları yemekte değerlendirmek üzere telefonlara not ettik, fotoğraflarını çektik. Sonra da 2 saatlik bir yemek ve dedikodu seansında pink lemonade eşliğinde bir sonraki bölüme hazırlandık.

En beğenerek aldığım en minik parça Zara’daki kırmızı tavşanlı fular oldu ^_^

Pull and Bear’daki kuş desenli bebe yaka tişörtü hemen kaptım =) Bir de anı model düz renk bir tane Oyso’dan aldım. Oysho’nun artık git gide dışarıda da giyilebilecek parçalar çıkardığına iyice emin olduk.

Çiçek baskılı trikolara bayıldık! Eğer Bershka girdiğimiz son mağaza olmasaydı hepimiz birer renginden almıştık çoktan.

Koton’daki bu çiçekli elbiseyi kalın çorap ve babet hayalleriyle elime aldım ama maalesef bedeni yoktu =(

Bu posta giremeyen ama yakında blogta göreceğiniz parçalar da sürpriz olsun! Bu arada Boom ve Stilize’nin aldıklarına da bakmayı unutmayın!

Alışveriş maratonunda hiçbir kareyi atlamayan Stilize’ye fotoğraflar için ayrıca teşekkürler!

 

6 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. Outfit 04.10 « Fashion Kido said, on 13/10/2010 at 11:53 AM

    […] son postta bahsettiğim blogger alışverişinin en minik ama en sevimli parçası da burada: Birbirine […]

  2. Outfit 06.10 « Fashion Kido said, on 14/10/2010 at 7:58 PM

    […] parçası çinili çorapların çok benzerini, geçen hafta Boom ve Stilize ile çıktığımız alışverişte Pull and Bear’da buldum =) İki çift mi alsaydım acabaa […]

  3. STILIZE said, on 19/10/2010 at 9:53 PM

    Sahane bir alısveris seasıydı Kidom.. Tekrarı sarttt

    • fashionkido said, on 21/10/2010 at 11:38 AM

      hiihihih evet kesinlikle! Kasım yaklaşıyor bilmem anlatabildim miiiii? =)))

  4. missoorange said, on 26/10/2010 at 5:25 PM

    selam=)
    tarzını çok sevdim ve benimkine yakın buldum=) ve çok kıskandım seni bende bloggerlarla birlikte alışveriş yapmak isterdim=) zaradan aldığın flar bir harika!

    • fashionkido said, on 26/10/2010 at 6:54 PM

      teşekkür ederim, beğendiğine sevindim, ben de çok severek aldım ^_^


Leave a Reply

