Fashion Kido

Outfit 01.10

Posted in bugün ne giydim by fashionkido on 08/10/2010

Geçen cumanın Happy Hour’u bu cuma öğlen blogda, süperim. Bu sefer detay fotoğraftan başladım çünkü malum happy hour nedeniyle biraz netlik sorunu yaşamışız (O son birayı içmicektik Sercan 😛 ). Şaka şaka, inci ve dantel ikilisini çok sevdiğim için bundan başladım. Kendileri sıradan bir T-Box tişörtünü bile gayet janjanlı hale getirebiliyorlar.

Bu babetlerin de bi gün siyahını bi gün somonunu giyiyorum, zannedersiniz ki başka ayakkabım yok! A aa hiç olur mu öyle şey!

Boyfriend ceketlerimin hası ise Antalya’da İpekyol Outlet’te bulunmuştu, baya uzun ve erkek kesimi olmasını sevdim ben bu ceketin. Yalnız siyah jeanin ince göstermesi gerekmiyor muydu? Bende tam tersi olmuş galiba :/

Ve son olarak sanatsal çalışmamız 😉

Ceket: Twist \ Tişört: T-Box \ Jean: Topshop \ Babetler: Zara \ Dantel yaka: Babanemden \ İnci kolye: Forever 21

Tagged with: , , , ,

4 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. tuğçe said, on 08/10/2010 at 1:22 PM

    of yine çok beğendim!

  2. Melike said, on 08/10/2010 at 1:46 PM

    hoş 🙂

  3. gonca said, on 08/10/2010 at 3:08 PM

    Ayyyy çok güsel ya bu ceketee bayılmıştım zateen görür görmes!!!
    ben de aldımm ama henüz giyemedim; havalar o kadar serinlemedi dahaa; heveslendim ama bak şimdii hihihiihihih:)))

  4. fashionkido said, on 08/10/2010 at 4:30 PM

    @tuğçe @melike teşekkürler kızlarr =))

    @gonca dolabımızın yarısı aynı olabilir mi acabaa =) hava serinlemedi derken nispet yapar gibi oldu ama lütfen!


Leave a Reply

