Fashion Kido

Outfit 24.09

Posted in bugün ne giydim by fashionkido on 04/10/2010

Yine biraz geriden geliyoruz, hayat zor (!) ama olsun. Çok Audrey Hepburn bir outfitleyim bu sefer, bikaç gün üst üste bile giyebilirim, çok sevdim 🙂

Biraz eski mahallemiz Teşvikiye’deydik, nasıl özlemişim anlatamam!

Bu taksili fotoğrafı çok sevdim ben 🙂

Bikaç kare de ofiste çekelim dedik.

Ama yerinde duramayan modelle çalışmak da zor tabi 😛

Elbise: Perspective \ Hırka: Mango \ Babet: Zara \ Kemer: Sisley \ Kolye: Forever 21 \ Saç bandı: Accessorize \ Çanta: Hotiç

2 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. ALIŞVERİŞ CİNİ said, on 19/10/2010 at 1:18 PM

    Tam kolyeye bittim diyordum bir baktım Forever 21’miş.Tam bir F21 hastasıyım, bu kadar bayılmam normalmiş 🙂

    • fashionkido said, on 19/10/2010 at 3:29 PM

      Teşekkürler =)) Ben de çok seviyorum F21’ı, bu paketimde kendimi kaybetmişim gümrüğe takılmıştı heheheh


Leave a Reply

