Fashion Kido

Outfit 16.09 \\ FNO Istanbul

Posted in bugün ne giydim, gezdim tozdum by fashionkido on 23/09/2010

FNO postunu en geç yapan blogger olarak tarihe geçiyorum. Evet, geçen perşembe FNO İstanbul için Nişantaşı’ndaydık. Benim için moda ve alışveriş partisinden çok uzun zamandır internetlerde konuştuğum, güldüğüm, eğlendiğim insanlarla tanışma fırsatıydı. İyi ki de öyle olmuş =) Styleboom, Koray Caner Stilize,, Zet Fashion, Fashion by Siu, Modenise by Deniz Eslek, Alışveriş Cini hello again =)

Pantolon&Kemer: İpekyol \ Tişört: GAP \ Babetler: Zara \ Kolye: Kemer’den \ Çanta: Marc by Marc Jacobs

Gelelim biraz da geceden fotoğraflara! Sıkı takipçileri olduğum Koray Caner ve Styleboom‘un bloglarında soruları doğru bilip çekilişe kalmıştım. Ama her iki etkinlikte de asıl talihliler orada olmadığı için sıra eninde sonunda bana geldi =)

Önce Bilstore’da Styleboom’la buluştuk, kutudan numaralar çekildi çekildi ve sıra bana geldi =) FNO için özel olarak Bora Aksu tarafından tasarlanan harika bebe yaka gömlek benim oldu. Üstelik Boom’un bir süprizi daha vardı: Zeynep Erdoğan tasarımı bir broş =) Gecenin diğer detayları için Styleboom’u ziyaret etmeyi unutmayın!

Ve sırada Koray Caner ve GAP’den %50 indirim! Çok beğendiğim yeni Black Magic pantolonlardan kısa paça olan beni bekliyor izin verirseniz =) Diğer detaylar için de Koray’ın bloguna bekliyoruz.

En kısa sürede yeniden görüşmek üzereeee =))

13 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. gonca said, on 23/09/2010 at 2:18 PM

    pantolana ve babetlere bayıldım! ayrıca çanta da yakıyooo;))
    bi de nerdeyse esmerlikte yarışças ha! =)

    • fashionkido said, on 23/09/2010 at 2:23 PM

      gonciiii tenk yuu! çok çalıştım bu bronzluk için 😛

  2. ayca said, on 23/09/2010 at 7:54 PM

    10 numara olmuş!! Çantadan istiyorum ben deee!

    • fashionkido said, on 24/09/2010 at 9:50 AM

      tenk yuuu hihihi sana da alalım bebeyim =)

  3. ojedelisi said, on 23/09/2010 at 9:04 PM

    hım bu konuda tek bir bilgi eksik, o da oje rengi ve markası ; )

    • fashionkido said, on 24/09/2010 at 9:51 AM

      Rengi çok güzel diy mii? Pastel 75 ama hiç bir yerde bulamadım, arkadaşım bulunca benim için almış ^_^

  4. Koray Caner said, on 24/09/2010 at 9:59 AM

    Tekrar tebrik ederim! 🙂 Güzel günlerde kullan 🙂

    • fashionkido said, on 24/09/2010 at 10:00 AM

      Çok teşekkürler! İyi ki tanıştık =)

  5. Elmoş said, on 26/09/2010 at 2:03 AM

    Ne giysen, hepsini çok beğeniyorum. Çok çok beğeniyorum. Bu blog guilty pleasure’ım oldu, canım sıkılınca açıp açıp bakıyorum. Daha çok güncellense! Çekim yaptığın günler üç-dört kere üstünü değiştirsen ya, icabında! 🙂

    İlk ve son itiraz: Bu pantolonun üstüne içine sokulacak, yakası genişçe, dar bir bluz giyseydin ya! Bir kere de öylesini denersen mutlaka görmek isterim.

    Sevgiler, selamlar.

    • fashionkido said, on 27/09/2010 at 1:33 PM

      hiii ne güzel şeyler yazmışsın, ne kadar mutlu ettin beni bilemezsin =))) çooook teşekkürler!

      önerini deneyeceğim seve seve ama öyle bir bluzum yok sanırım :/ bak alışverişe çıkmam gerekicek şimdi tüh 😛

  6. styleBOOM said, on 27/09/2010 at 12:23 PM

    tebrikler tebrikleeer:))) kalplerimizi de kazandin kihkih ❤

    • fashionkido said, on 27/09/2010 at 1:33 PM

      hihihihihi en güzeli o olduuu=)))


Leave a Reply

