Fashion Kido

Outfits: Bodrum Eylül 2010

Posted in bugün ne giydim, gezdim tozdum by fashionkido on 22/09/2010

Havalar buz gibi olmaya başlamışken son Bodrum tatili için de bir post yapalım. Ama çok fazla bir şey beklemeyin çünkü sadece bir gün ve gece var :/ Diğer günler daha önce blogda yer alan kıyafetlerden giymiştim çünkü, evet onları sadece bir kere giymiyorum 😛

Sakin bir tatil istediğimiz için Akyarlar’daydık. Sadece bir gece Bodrum’a indik ki o bile fazla geldi. En büyük eğlencemiz gece çekimleri ve Akyarlar’ın tek dondurmacısı oldu. Bunlar dışında gayet uyu-yemek ye-yüz formatlı bir tatildi.

Bu arada şort üstüne hırka giymeyi seven Stilize’ye de sevgiler =) Bu korkunç sıcak yazdan sonra akşam üzerine bişey alma kavramını hayata geçirebilmek iyi oldu.

Selen’in bu filtresi en sevdiklerimden!

Bikini: Banana Moon \ Gözlük: Londra \ Plaj elbisesi: Quiksilver \ Jean şort: Mavi \ Beyaz üst: Vila (By Sally) \ Hırka: Yargıcı \ Terlikler: Birkenstock \ Çiçek toka: Accessorize

2 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. STILIZE said, on 08/10/2010 at 6:24 PM

    bunları cok sevdim resimler çooook guzel:)

    • fashionkido said, on 08/10/2010 at 6:30 PM

      Biz de çok eğlendik çekerken =)) Biraz üşüdük ama olsun 😛


Leave a Reply

