Fashion Kido

Outfit 14.09

Posted in bugün ne giydim by fashionkido on 19/09/2010

Sezondan beri İpekyol’da çooook beğenilen eteğin indirimde sadece 42’si kalırsa ne yapılır? “Amaan beli lastikli zaten” diyip alınır di mi? Yeni aşkım bu etek sanırım ama bedeninden olsa gerek (!) beli yeterince yüksek değildi, bu da favori fiyonklu kemerimi kullanmak için iyi bir bahane oldu 😉

Sentetik kumaşlara aram hiç iyi değil ama bunu çok sevdim, bi kere hiç buruşmuyor ve çok akıcı, yumuşacık bir kumaş. Rengi zaten dolaptaki renk skalasının en popüleri.

Babetlere gelirsek, evet bir şeyi çok beğenirsem birkaç rengini alacak kadar gözüm dönebiliyor, olsun yalnız olmadığımı biliyorum!

Fotoğrafları Ceyda’yla çektik, elemek çok zor oldu!

Etek: İpekyol \ Tişört: GAP \ Babetler: Zara \ Kolye: Kemer’de sokaktan

Tagged with: , , ,

11 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. Bir Kadın said, on 19/09/2010 at 12:40 PM

    Eteği giyiş şekliniz çok şık bence. Rengi de harikaymış. Ben de Twist’ten pamuklu olmayan bir elbise almak gafletinde bulundum yaz başında. Modeli ve deseni çok güzeldi ama sadece ayaktayken giyilebiliyor. Oturmaya kalktığınız anda fena halde terletiyor. Doğal kumaşlardan şaşmamak lazım.

    Üstü sevemedim ben, o eteğe daha şık şıkıdım bir üst, hatta mümkünse pastel ama rengarenk daha güzel olurdu sanki.

    Babetler konusunda ise haklısınız. Çok yakışmış size.

    • fashionkido said, on 19/09/2010 at 1:25 PM

      teşekkür ederim =)

      evet kumaş konusu çok önemli, ne kadar güzel olursa olsun bi kıyafet rahat olmayınca taşınmıyor, kendini gösteremiyor.

      aslında ben pudra ve siyahı çok yakıştırıyorum ama önerinizi de deneyeceğim, nasılsa bu etek daha çok giyilecek =) fikir için teşekkürler 😉

  2. seda said, on 19/09/2010 at 6:44 PM

    cerencim bence çok iyi yapmışsın, aksine 42 beden alman daha bile iyi olmuş. drape detayı katmış bel kısmına, çok çok sevdim! bi de, böle bi etek kemersiz çok ‘teyze teyze’ durucaktır, kemerle kendini konuşturmuş:)

    • fashionkido said, on 19/09/2010 at 6:51 PM

      hii çok teşekkürler, her ne kadar eteği çok sevmiş olsam da yorumun içimi rahatlattı =))) ben de teyze teyze durucak diye bi yol bulamamıştım, kemer sonra aklıma gelmişti.

  3. betul said, on 20/09/2010 at 3:19 AM

    oh be sonunda tatıl etkısınden kurtulmuş bir post geldi, bayıldım 🙂

    ayrıca pudraylar siyah bence de çok güzel oluyor, pastel tonlarla solar o eteekk , yazık onaa 🙂 😛

    • fashionkido said, on 20/09/2010 at 6:35 PM

      hiihhiihi ama arada bi bodrum postu gelebiliiir soriii =))))

  4. Kaos said, on 20/09/2010 at 6:33 PM

    sana etek cok yakışıyor zaten..bu etek ve kemer harika olmuş..ayrıca siyah ve pudra benimde favorimdir.

    • fashionkido said, on 20/09/2010 at 6:36 PM

      çok teşekkürlerrr ben de en çok etek giymeyi seviyorummm =)

  5. ZET Fashion said, on 21/09/2010 at 2:04 PM

    Eteğe bayıldımmmmm nası yakışmış öyle!
    Ayrıca fotoğraflar elenmeyecek kadar güzeller :))

  6. Moda Tutkusu said, on 21/09/2010 at 5:21 PM

    Siteni yeni keşfedenlerdenim.Çok sevdim..Özellikle etek harikaymış.Görseymişim bende kesinlikle kaçırmazdım:)

    • fashionkido said, on 24/09/2010 at 9:52 AM

      Çook teşekkürler, ben de sonuncusuna yetişebildim =)


Leave a Reply

