Fashion Kido

Outfit 02.09

Posted in bugün ne giydim by fashionkido on 15/09/2010

İpekyol indirim ganimetlerinden bir parçayla devam ediyoruz. Bu %100 ipek elbise, inidirimin son günlerine kadar dayanmasını  askıdaki şekilsiz duruşuna borçlu olmalı.  Ama askıya aldanmamak lazım, üşenmeyip denemek lazım =)

Yüzük annemin ilk takılarından, artık benim en sevdiklerimden. Chanel rengi Pastel No: 75 ojeyi ise ancak deneyebiliyorum, teşekkürler Ceyda!

Elbise: İpekyol \ Terlikler: Nine West \ Kemer: Mango

4 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. Modafobik said, on 18/09/2010 at 4:22 PM

    Yine çok şıksın yahu, ipek taşımak zordur ama senin üstüne sanki senin için tasarlanmış gibi durmuş, bayıldım! 🙂

    • fashionkido said, on 18/09/2010 at 4:27 PM

      hii teşekkür ederim=)) yorum sayesinde blogundan haberim oldu, yeni bi hayranın var 😉

  2. Modafobik said, on 18/09/2010 at 4:37 PM

    hehe teşekkürleer 🙂

  3. Ebru Kavak said, on 06/10/2010 at 3:17 PM

    evet haklısın bende ipekyol elbiseyi şekilsiz duruşuna aldanıp ilk bakmadığım sonra geriye dönüp denemeden alıp nasılsa giyilecek bir yer bulurum dedim. Ama iyik ide almışım diyorum şimdi harika bir elbise…


Leave a Reply

