Fashion Kido

Outfit 21.07

Posted in bugün ne giydim by fashionkido on 02/08/2010

Geçen haftaki hızlı Nişantaşı turundan devam ediyoruz. Eskiden her gün buralarda dolanırken kıymetini bilememişiz canım :/

Klasik oldu: Ice White Mocha, ama kremasız. Bu arada Citys’e Nars açılıyormuş, hatta ben bu postu yazana kadar açılmış bile olabilir.

Emektar Hotiç çantam, diğer renklerini bulsam gene alırım, aynısından da alırım, çok seviyorum. (Elbise de buruşukmuş ya=/)

Annemin ipek eşarpları kötü saç günleri için hep kafamda =)

Bu elbiseyi İstanbul’da giymek için tereddütlerim vardı, sırt dekoltesi yüzünden, sonra dedim amaaan. Yalnız bütün o sırt espirisine rağmen elbse önden çok daha güzel görünüyor bence.

Elbise: Mango \ Hırka: Twist \ Eşarp: Annem \ Çanta: Hotiç \ Terlik: Birkenstock \ Cüzdan: Marc by Marc Jacobs (Oley!)

7 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. Kaos said, on 02/08/2010 at 6:50 PM

    elbiseyi mangonun sitesinde görmüştüm..alıp almama konusunda cok tereddüt ettim..bu sıcakta hırka giyme boşver böyle güzel olmuş..güle güle giy..

    • fashionkido said, on 02/08/2010 at 9:47 PM

      teşekkür ederiiim=) aslında hava da biraz soğuktu o gün ama bi kere giydim ya elbiseyi artık rahatladım şehirde de giyebilirim hehehe

  2. gorgeous sister said, on 03/08/2010 at 12:09 AM

    Nisantasina gidip elinde starbucks kahvenle moda cekimini yaptin ya, simdi gercek bir ikon oldun! Tebrikler! Optum bye!

  3. duygu bircan said, on 03/08/2010 at 2:03 PM

    Birkenstock terliklere bayılıyorum en yakın zamnda benimde bir adet olur umarım elbisede saçında çok güzel görünüyo. bende annemin eşraplarını hep kötü saç günlerinde kullanıyorum harika eşrapları var çünkü 🙂

  4. Mine said, on 04/08/2010 at 1:16 AM

    Gözü hiç yormayan bi kombinle çok şık olmuşsun, inan bayıldım. Elbisenin önden görünüşü hakkındaki fikrine de katılıyorum, önden çok daha hoş..
    Eşarp kullanmayı bende denemeliyim..

  5. Moda Cadısı said, on 10/08/2010 at 1:59 PM

    Bu elbiseyi ben de çok seviyorum ama çabuk buruşuyor ne yazık ki 😦

    • fashionkido said, on 10/08/2010 at 2:06 PM

      evet çok haklısın:/ ilk başta keten sanmıştım ama öyle olmamasına rağmen baya buruşmaya meyilli.


Leave a Reply

