Fashion Kido

Misafirim var: Hayatımın Erkeği // Nobody Reads My Blog

Posted in bugün ne giydim by fashionkido on 26/07/2010

Bugün Fashion Kido’nun bir konuğu vaaaar! Karşınızda Hayatımın Erkeği! Bloguyla zamane kızlarına acımasız gerçekleri anlatan Deniz! Evet, o yazıları yazan taş gibi hatun, çatlayın =) Yıldız dövmesine de bayıldım, böyle minik bir şey çok istememe rağmen bende o cesaret yok, olmayacak da sanırım =(

Fikir nerden çıktı derseniz sorumlusu bu çantadır. Çok kıskandım, hemen bir adet ben de edineceğim. Çantanın yaratıcısı Berry’nin sitesi yapım aşamasında olduğu için Facebook sayfasından ulaşabilirsiniz.

Nobody reads my blog baya bir ironi oldu tabii, okumayan kaldıysa yazık, zira yöresel lezzetlerden Cihangir Erkeği’ni 100 metreden tanımak için ya da Israrcı Adam’ı idrak edene dek lafla dövme sanatının incelikleri için başka okunacak blog yok.

Elbise: Koton \ Ayakkabı: Mango \ Çanta:


12 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. ceydi said, on 26/07/2010 at 12:51 AM

    deniz rocks! :=)))

  2. ciyul said, on 26/07/2010 at 1:42 PM

    Koton elbiseye bayıldım. Bu sezonun mudur bu güzel elbise?

  3. Alışveriş Cini said, on 26/07/2010 at 2:52 PM

    Çantaya ve de küçük yıldız dövmeye ba-yıl-dım! Hatta şidmiye kadar gördüğüm en güzel dövme bu oldu diyebilirim ya, çok şirin 🙂

  4. styleBOOM said, on 26/07/2010 at 4:15 PM

    deniz sana bayiliyoruzzzz, su doktora tezimin acknowledgement kisminda bile sendne bahsediciim, ekonmi dolu igrenc ve kuresel tez gecelerimin kendi kendine guluyo kadin delirdi bakislarinin sorumlusu, ya da sabah kahvaltisinda misir gevregimin kuru uzumu, cevizi, nesesi sensin:)) bi de SIKSIn yaaaa:)) bi git!

    :)bu arada cantaya ben de talibim!

  5. canavar said, on 26/07/2010 at 9:32 PM

    Ne çanta almışım. Olay oldu.

  6. berry said, on 26/07/2010 at 11:15 PM

    mrb herkese, berry’nin çok sevilen “nobody reads my blog” bez çantasına FashionProject Cihangir’den (Sıraselviler cad. No:76/A) ulaşabilirsiniz..
    berry bez çanta ve t-shirtler kısa bir süre sonra http://www.berryshop.net üzerinden de satışa sunulacak..bu süre içinde berry’i postta bahsedildiği gibi facebook sayfasından takip edebilirsiniz..

  7. fashionkido said, on 26/07/2010 at 11:47 PM

    çantayı alıp getiren, bir kadının moda hastalığını anlayıp, çantanın asla fazlası olmaz diyen canavar aka kerimcan’ı unuttuğum için utanç içindeyim, kerimcan beni affedebilcen mi? bana da bi çanta kapıp gelicen mi? =)))

  8. canavar said, on 27/07/2010 at 12:22 AM

    hoppala ihale yine benim üzerime kaldı : )

  9. didem said, on 28/07/2010 at 11:18 AM

    sıkı takipçisi olarak en büyük deniz diyorum..

  10. didem said, on 28/07/2010 at 11:20 AM

    en büyük deniz..

  11. deniz said, on 28/07/2010 at 12:11 PM

    çok mersi.
    insanların bikinili poz gazını nasıl aldıklarını anladım:P
    – bir adet berry plaj çantası edinilecek.
    luv,
    d.

  12. evren said, on 28/07/2010 at 6:51 PM

    maşallah boyum kadar bacaa var hatunun ne gözel kadın çul giyse olacak


Leave a Reply

