Fashion Kido

Outfit 19.07

Posted in bugün ne giydim by fashionkido on 23/07/2010

Bayıla bayıla aldığım Machka eteklerden biri, o kadar kat kat ki biraz daha uzun olsa 50ler koleksiyonumun gözdesi olurdu. Bir arkadaşım da gelinlik benzetmesi yaptı ki o da yakıştı bu eteğe =) Hele o sedef kelebek detayı yok muuu!

Yalnız Machka’nın bedenleri çok farklı, normalde İpekyol grubunda bana 36’nın bile büyük geldiği olurken Machka’da 40’a kadar çıkabiliyorum :$

Saç baş çok dağınık artık onun kusuruna bakmayın =( Bu arada biraz PS hilesiyle elde ettiğimiz yarı-sonsuz fonumuz da harika oldu bence =)

Etek: Machka \ Üst: Mango \ Ayakkabı: Derimod \ Kolye: Swarovski

P.S. Her postta da ya yukarı ya uzaklara bakıyorum, hayır ne varsa orda? Bildiğin garaj kapısı =)

Tagged with: , , ,

5 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. Bir Kadın said, on 23/07/2010 at 12:42 PM

    Giydiklerinizin büyük bir çoğunluğunu gerçekten çok beğeniyorum. İpekyol ve Twist favori markalarımdan olduğu için sanırım. 🙂
    Lakin fotoğraflarla ilgili küçük bir ricam olacak. Bu ayakkabının neye benzediğini göremiyorum mesela, diğer pek çok ayakkabınız gibi. Zira yandan görüntü vermiyorsunuz hiç. Sadece ayakkabılar için de olsa dikkate alır mısınız bu ricamı?

  2. styleBOOM said, on 23/07/2010 at 1:24 PM

    machkaaaaaa sana tapiyorum hem modellerine hem sizelarina, evt ipekyolda kaliplar daha buyuk ama MACHKA minicik:)) cok gzuel olmus cok rmantik olmus:)

  3. fashionkido said, on 23/07/2010 at 1:30 PM

    @bir kadın Beğendiğinize sevindim=)) Tabii ki çok haklısınız, biraz pozlarda geliştirim kendimi =)

    @styleboom hiiiii teşekkür ederiimm=)))

  4. sanem said, on 01/08/2010 at 4:51 PM

    üst mangonun yeni sezonundan mı acaba

    • fashionkido said, on 02/08/2010 at 9:15 AM

      değil ama bu kış almıştım, outletlerde olma ihtimali yüksek yani 😉


Leave a Reply

