Fashion Kido

Efes Pilsen One Love Festival 10

Posted in bugün ne giydim, gezdim tozdum by fashionkido on 25/06/2010

Efes Pilsen One  Love postlarında sıra bana da geldiiii=) Asında anlatacak çok fazla bir şey yok, gittik, ıslandık, eğlendik, o kadar.

Çantamı çok seviyoruuumm! Amsterdam’da bi sergiden 3 Euro’ya aldım kih kih!

Emir ve ben; İrem ve ben. Emir sarı EPOL gözlüklerini filtre yaptı. Seviyorum ben onları.

Gömlek: İpekyol \ Şort: Polo Garage \ Kemer: Hotiç \ Terlik: Birkenstock \ Çanta: Amsterdam

4 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. Bayan Mor said, on 26/06/2010 at 12:04 PM

    çantana bayıldım 😀

  2. selen - keddy said, on 27/06/2010 at 9:55 PM

    merhaba, blogunu yeni keşfettim, benimkine de beklerim http://keddynindolabi.blogspot.com/
    sevgiler

  3. cerenicus said, on 28/06/2010 at 3:01 PM

    çantandan kesinlikle ben de istiyorummm :)))

  4. irem said, on 30/06/2010 at 11:08 PM

    eheueeheh sarı sarı iremle ceren=)


Leave a Reply

