Fashion Kido

Outfit 15.06

Posted in bugün ne giydim by fashionkido on 23/06/2010

Mango indiriminden bayılarak aldığım batik etek karşınızda! Ergen yıllarımdan sonra bi daha batik giyeceğim aklıma gelmezdi =)

Özellikle belindeki halatı çok sevdim.

Üst ise çoook eski! Seneler evvel teyzem anneme getirmişti Lindex’ten. Lindex de H&M gibi bir İsveç markası ama bence H&M’de daha güzel şeyler var.

Marilyn Monroe’dan neyim eksik=)

Etek: Mango \ Keten üst: Lindex \ Ayakkabı: Nine West

Veee işte Hayatımın Erkeği – Deniz =) (Ya da bu açılır belki). İş çıkışı kokteyli gibi ama çay o çay. Di mi?

4 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. uydurukprenses said, on 23/06/2010 at 10:45 PM

    isvecte yasayan biri olarak kesinlikle h&mi lindexe tercih ederim ama arada orda da güzel ciciler çıkıyor..

  2. ıtır said, on 23/06/2010 at 11:55 PM

    Ben de elbise versiyonunu aldım :)ve çok severek aldım.:)güle güle eskit:)

  3. styleBOOM said, on 25/06/2010 at 10:35 AM

    deniiiiiiiiiiiiiiiiizzzzzzzzzzzzzzzzzzz bombasin sen bombaa!

    kidocum etegin hacmi de cok guzel!

  4. deniz said, on 30/06/2010 at 2:19 PM

    o sizin süperliğiniz styleboom’cum.
    bende de bi etek vardı ama gösteremedim…


Leave a Reply

