Fashion Kido

Trendy blog mu dediniz?

Posted in Uncategorized by fashionkido on 22/06/2010

Şımardım şımardım! en sevdiğim bloglardan Style Boom bana Trendy Blog ödülünü vermiş! Lallaala!

Mim geleneği, ben de kendi trendy bloglarımı seçtim. Yalnız bi tanesi tabii ki yine Style Boom 😉

Ama talihsiz bir durum var, bir sürü bloga ulaşılamıyor. Umarım siz bu yazıyı okurken acaba bu blog açılacak mı düye düşünüyor olmayız hala.

İşte bana ilham veren bloglar!

1. Hem eğlenceli yazılarıyla hem de bıcır bıcır fotoğraflarıyla enerjisine hayran bıraktıran Style Boom

2. Bana asla yakışmayan platin saçlarını kıskandığım, on  parmağında on marifet Hesionka

3. İş konusunda aynı kaderi paylaşsak da postlarına hiç ara vermeyen Off Ne Giysem

4. Pozitifcan, esmer bomba Iconjane. Yediklerinde de gözüm var üstelik.

5. Blazer aşkımı perçinleyen ikili Styleseeking Zurich

Ancaaaaak, gönlümde taht kuran üç kadın var ki onların yeri apayrı:

Urban prensesim Hazal

Bu enstantane hayatımıza nasıl yansıyacak diye merakla beklediğim Hayatımın Erkeği

Bu kızın kafası nasıl çalışıyor da böyle yorumluyor olayları diye ağzım açık izlediğim Atgotten

Öptüm bay!

P.S. Resmi sevdiğimden koydum, bi alakası yok.

Tagged with:

Leave a Reply

