Fashion Kido

Outfit 12.06 \ Another Happily Ever After

Posted in bugün ne giydim, gezdim tozdum by fashionkido on 21/06/2010

Geçen haftasonu Antalya’daydım, iç açıcı fotoğraflarla başlıyorum bu yüzden =) Gitme sebebim sadece bir haftasonu kaçamağı değildi, ortaokuldaki en yakın arkadaşlarımdan Beyhan’ın düğünüydü. Aramızdan ilk giden oldu, bakalım sırada kim var. En velet zamanlarımızda ilk deliliklerimizi birlikte yaptık, en son Berlin’de buluşup kaldığımız yerden devam ettik ve şimdi evli! Yaşlanmaya hala alışamadım galiba.

Denize gittiğimiz yer falezlerde gizlenmiş, parkın içindeki asansörü bulanların ulaşabildiği Movida. Su buz gibi, tertemiz, tam deniz! Eskiden suyun içinde hamaklar vardı, şimdi kaldırmışlar =(

Cuma akşamı uçağı biraz zor yakaladım, yolda bu sefer XOXO okudum, her sayfasını okudum bitirdim =) Böyle bir dergiyi nasıl ücretiz yapıyorlar inanamıyorum. Satın aldığım bir sürü dergiye kaça katlar! Artık rahatlıkla Türkiye’nin de i.D ve W.A.D. ayarında bir dergisi var diyebiliriz. Internetlerde ya da başka dergilerde zaten okumuş olduğum şeylerin çevirisini değil yepyeni şeyleri okuduğum için seviyorum XOXO’yu. Yalnız gezentiliğim yüzünden hiçbir partilerine gidemedim, hepsinde İstanbul dışındaydım, hatta haftaya Chromeo’ya da gidemeyeceğim=( Ama kışa hepsinin acısını çıkarıcam!

P.S. Dergiyi sizden fazla seven garsonlarla kapışmak istemiyorsanız XOXO The Mag’e buradan abone olabilirsiniz.

Gelelim düğüne! Kundu’da yeni açılan bir sürü otel var, düğün de bunlardan birinde, Titanic’deydi. Makinanın ayarlarını yapamadığım için fotoğraflar pek başarılı değil, ama elbisem güzel =)

Elbise: Mango \ Takılar: Teyzemin tasarımı \ Çanta: Sisley \ Görünmez ayakkabılar: Selin Haktanır – Hotiç \ Kulaklık: Urban Ears

One Response

Subscribe to comments with RSS.

  1. özge said, on 22/06/2010 at 11:28 AM

    elbiseye bayıldm. hangi mangoda bulabiliriz? bir de movida hakkında biraz daha ayrıntı verir misin:?


Leave a Reply

