Fashion Kido

Outfit 09.06

Posted in bugün ne giydim by fashionkido on 15/06/2010

Yine biraz aradan sonra burdayım. Antalya’da ortaokul arkadaşımı evlendirmeden önce İstanbul’daki son gün.

Tişörtü nereden aldığımı hatırlamıyorum ama üzerinde pin-up kızlı Pepsi reklamı var =) Bu kıyafet bir çift soket çorap ve saç bandıyla 50’ler cici kız modeli olabilir.

Keds ayakkabıları ise ne zamandır arıyordum, tam istediğim gibi!

Bu postta bilinmeyen tek parça hırka kaldı, o da By Sally’den. Ters dikilmiş gibi.

Biraz da deneyseller, aşağıdaki Sercan’ın favorisi.

Bu da benimki!

Tagged with: , , , , ,

2 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. lilly marlene said, on 16/06/2010 at 7:16 PM

    Çok şık olmuş bu kombinasyon, süper.

    Bu keds’leri gördüğüm kadarıyla çorapsız giymişsin peki ayaklarında koku durumu olmuyor mu, benim etrafımda giyenlerin hepsi bundan muzdarip. hırka da çok güzel stradovarius’dan çok benzerini aldım geçenlerde aynısı sandımm

  2. fashionkido said, on 17/06/2010 at 9:51 AM

    teşekkürler =)

    aslında minik çoraplarla giyiyorum, zaten çorapsız pek de rahat sayılmaz =)


Leave a Reply

