Fashion Kido

Amsterdam \ Day 3 \ Madame Tussauds

Posted in bugün ne giydim, gezdim tozdum by fashionkido on 20/05/2010

Bir şehirde Madame Tussauds müzesi varsa mutlaka gidilir ve geyik fotoğraflar çekilip eğlenilir! Bu arada bu postu yazarken Furkan’ın hayali kısa filminden esinlendiğimi belirtmem gerek =) Başlayalım, Bob Marley ve ben.

David Bowie ve ben.

Freddie Mercury, ben ve Selen.

James Bond ve ben. Aslında Pierce Brosnan sanırım değil mi? Neyse, zaten benim de Bond kızına benzer bir halim yok, lahana style!

Nicholas Cage ve ben. Evlilik kararımızı açıklarken. Gazetecilerin neden bu kadar şaşırdığını anlamadım, bakın Nicky gayet normal karşılamış durumu.

Dali, ben ve horoz.

Amsterdam boyunca dördümüzün tek fotoğrafı! Pardon, bir de ayaklar vardı di mi? Hem sarı kafa bizden değil.

Akşam oldu, oteldeyiz, harita ve ben. Yine.

Leave a Reply

