Fashion Kido

Amsterdam \ Day 3 \ 03.05

Posted in bugün ne giydim, gezdim tozdum by fashionkido on 18/05/2010

Bu sabahki kahvaltımız bagel+americano.

Ediz bagelıma saldırırken.

Başarılı olamadı ama.

Nerd gözlükler artık demode ama deneyince hoşuma gitti aldım.

Renkler bize mi güzel? Size de güzel mi?

Her güne bir sürü bisiklet.

Gezdiğim en eğlenceli müze Bols kokteyl müzesiydi =) Özellikle turun sonundaki bar ve ikram edilen kokteyller mükemmeldi! Van Gogh sırasında beklerken Ediz’le kaçıp baktık, iyi ki gitmişiz! Sorry mates :/

Koklayarak ve tadarak müzeyi gezdik. En sonunda da beğendiğimiz aromaları seçip bize uygun kokteyli öğrenip bardan aldık. Onlarca çeşit arasından seçmek gerçekten çok zordu, hepsi benim olsun istedim! Bütün müzeler böyle olmalı, bence öyle yani.

Tagged with: ,

One Response

Subscribe to comments with RSS.

  1. canavar said, on 20/05/2010 at 11:26 PM

    gözlükler tanıdık geldi : ))


Leave a Reply

