Fashion Kido

Amsterdam / Day 1 / 01.05

Posted in bugün ne giydim, gezdim tozdum by fashionkido on 15/05/2010

Grubun en başarısız fotoğrafçısı ben olduğum için Selen, Fırat ve Ediz’in fotoğraflarını da şımarıkça çaldım, çalacağım =)

Yanardağ (Le Cool deyimiyle Eyvahyağıyokül) patladı mı? Küller geldi mi? Gitti mi? telaşlarını atlatıp cuma gecesi hiç uyumadan 4’te havaalanındaydık. Ofisten geç çık, bavulu, duşu, ojeyi son güne bırak diyerek baygın bir yolculuğa başladım.

İstanbul’dan artis artis yola canım ceketimle çıkarken başımıza gelecek dondurucu soğuktan habersizdim!

Uyku sersemi biraz uçak eğlencesi, KLM ilan çekimi oldu. Devamı “Kim bi tane daha sandviç isteyecek?” adlı yarışmayla geldi. Ben kazandım.

Ve üşümeye daha uçakta başladık =(

Amsterdam’da sersem ilk gün. Bir gün önce Queen’s Day olması sebebiyle güne bizim kadar erken başlayan kimse yoktu, sokaklardaki çöpler hariç.

Keşke hava hep bugünkü gibi güneşli olsaydı, Amsterdam bizi güneşle karşıladı ve güneşle uğurladı, o kadar.

Anane gözlüklerim, güneş ve ben.

Action sampler’a dakikalarca film takmaya çalışan ben. Videosu da var, çok heycanlı.

Kanal kıyısında bir takım ayaklar.

Amsterdam 101: Eski bisikletler çalınmaz.

Tagged with: ,

Leave a Reply

