Fashion Kido

Outfit 12.04

Posted in bugün ne giydim by fashionkido on 13/04/2010

Suratımda neden bu aptal ifadeler var bilmiyorum=) Hele ortadaki, ufka bakan küçük emrah modeli! Rüzgar yüzünden Ceyda’yla baya bi dağıldık zaten, aptal ifadeleri de rüzgara bağlayıp kaçalım.

Böyle lacivert ve petrol yeşili kombinasyonlarını çok seviyorum. Babetlerim ise kuzenimin doğumgünü hediyesi=)

Takılarımın hepsi annemden, bu aralar altın seviyorum. Mine olmalar da ayrı güzel.

MAC’ten bayıla bayıla aldığım ten rengi ruj yüzünden hiç makyaj yapmamışım gibi görünsem de ona olan sevgim azalmadı.

Etek: Twist \ Üstler: Mango \ Çorap: Calzedonia \ Babet: Nine West \ Kısa kollu palto: İpekyol

Tagged with: , , , , , ,

One Response

Subscribe to comments with RSS.

  1. Erinc said, on 14/04/2010 at 12:08 AM

    Bu favourite ever tadın benim için =)


Leave a Reply

