Fashion Kido

Outfit 10.04 / Happy birthday Rıfat!

Posted in bugün ne giydim by fashionkido on 12/04/2010

Bu cumartesi Fırat’ın doğumgünüydü! Hayır, başlığı yanlış yazmadım, Fırat’ın Rıfat, Ferit, Ferhat gibi pek çok adı var aramızda, kişilik bölüyoruz=)

Annemde öyle bir portföy koleksiyonu var ki, benim kızım da rahat rahat kullanır herhalde! Bu da koleksiyonun favorilerinden; kocaman, kırmızı deri bu portföye bayılıyorum!

Tunik: H&M Madrid \ Tayt: Terkos \ Ayakkabılar: Nine West \ Kırmızı deri portföy: Vintage \ Parlak çorap: Sisley \ Takılar: Forever 21, Arcade, Berlin

Daha önce de teyzemin yaptığı birçok takıyı kullanmıştım. Artık Arcade olarak GittiGidiyor’da satış yapıyor! Benim favorim Ege koleksiyonu.

Tagged with: , , , , ,

One Response

Subscribe to comments with RSS.

  1. aystyle said, on 18/10/2010 at 1:42 PM

    merhaba tekrar:)
    hımm.. evet bu gayet hoş duruyor.. “Outfit 06.10” daki eksiklik biraz renksel galiba.. yeni farklılıkları bekliyorum.. sevgilerrrr:)


Leave a Reply

