Fashion Kido

Outfit 31.03 / New haircut, again!

Posted in bugün ne giydim by fashionkido on 11/04/2010

Bu fotoğraflarda çok belli olmasa da saçlarımı yine kestirdim! Sanırım artık istediğime kavuştum, bir süre rahatız.

Ofisin taşınmasıyla birlikte fotoğraf çekecek yeni yerlere de kavuştuk, birkaç planımız var, yakında=) Bu çekimde ofisin önünde, deniz kenarındaki parktayız.

Komik pozun sebebine gelince, geçtiğimiz hafta gözlerim yine muhteşem alerjileriyle lenslere karşı koydular, ben de bütün hafta dört göz gezdim. Şimdi yeniden lensler gözümde ama bakalım ne kadar dayanabileceğim.

Gömlek: Twist \ Jean: Miss Sixty \ Ayakkabılar: No 39, Bugga özel tasarım

UPDATE: Bugga’cım söyledi, en sevdiğim ayakkabılarım tamamen onun tasarımıymış, düzeltiyorum =) Bu arada bugün Bugga’da Biraz Eskiler, Biraz Yeniler indirimi var, kaçırmayın!

———————————–

Having moved the office, we have new venues for the shootings. First, we are at the seaside park which is located in front of the office.

The funny shot does not have a funny story though. I had this eye allergy again and spent the week with my glasses. Now I’m on my contacts again but I’m not sure how long I can go on with them.

Shirt: Twist \ Jean: Miss Sixty \ Shoes: Nr  39, by Bugga Design

Tagged with: , ,

One Response

Subscribe to comments with RSS.

  1. Emir said, on 11/04/2010 at 6:48 PM

    Ayakkabıların muhteşem.gömlek te saçın da.


Leave a Reply

