Fashion Kido

Vintage Christian Dior Lunettes \ 02.02

Posted in bugün ne giydim by fashionkido on 15/02/2010

Annemin 25 yıl önceki hali gibiyim! Hırka onun, zamanında o da bu şekilde kemerle kullanıyormuş. Gözlükler onun değil ama fotoğraflardan hatırlıyorum, aynen böyle kocaman gözlükleri vardı ben kucağındayken=) Gözlükleri Sirkeci’de eski gözlük çerçeveleri satan bir dükkandan aldım, daha bir sürü çerçevede aklım kaldı!

Yüzük de annemden, üzerinde mine kelebekler var. Yaka iğnesi ise Hard Rock Cafe Osaka’daki garson kızın hediyesi! Sadece bununla da kalmamış, biz çıkarken yağmur yağdığını görünce peşimizden gelip hepimize birer şemsiye getirmişti!

Hırka: Annemden \ Gri yapay kürk: Babanemden \ Tişört: Twist \ Kemer: Park Bravo \ Jean: Topshop \ Gözlük: Vintage Christian Dior

——————————–

It’s been an almost full vintage outfit! Lately I’ve been in love with these vintage Christian Dior glasses. Also the cardigan is another piece from mum. I so look like her in 80s with this outfit =)

Cardigan: Mum’s \ Faux fur coat: Grandma’s \ T-Shirt: Twist \ Belt: Park Bravo \ Jeans: Topshop \ Glasses: Vintage Christian Dior

6 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. Meriç said, on 15/02/2010 at 12:41 AM

    BA-YIL-DIM.

    Yıllar önce kullandığım gözlüğe çok benziyor, araba içinde üç takla atınca kendisi taklaya gelmiş, bir daha da bulamamıştım benzerini 😦

  2. Emir said, on 15/02/2010 at 12:53 AM

    Çok guzel….

  3. su said, on 15/02/2010 at 12:13 PM

    gözlüklerine bayıldım:) sirkecideki o yeri bize de tarif edebilirmisin?

  4. Marshmallow said, on 15/02/2010 at 10:59 PM

    Süper! Ayrıca Sirkecideki yeri ben de merak ettim doğrusu

  5. fashionkido said, on 17/02/2010 at 7:21 PM

    Gözlükçünün yeri çok basit; Doğubank’a gelmeden sağda köşede, Fevzi Ortaçlıgil’di adı yanılmıyorsam. Zaten tek yer böyle eski satan.

  6. naki said, on 19/02/2010 at 8:06 PM

    sankı gozluk baygın bakıslı gibi göstermıs senı…
    ama yınede süper gitmiş sana 🙂


Leave a Reply

