Fashion Kido

Grey of New York / Outfit 14.12

Posted in bugün ne giydim by fashionkido on 18/12/2009

Biraz geriden gidiyorum ama hiç yoktan iyidir! Bu taytı ve sanırım UGGları baya bi sevdim.

Tayt: Lefties \ Hırka: İpekyol \ T-shirt: Mango \ Saat: Casio \ Bilezik: Park Bravo \ Oje: Mavala 217

————————————–

A little bit delayed, sorry! I think i really love these tights and UGGs.

Tights: Lefties \ Cardigan: İpekyol \ T-shirt: Mango \ Watch: Casio \ Bracelet: Park Bravo \ Nail color: Mavala 217

Tagged with: , , , , ,

3 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. ezgin said, on 21/12/2009 at 12:12 AM

    ojenın rengı super tam aradıgım renk bu ojeyı nerde bulabılırımmm

    • fashionkido said, on 21/12/2009 at 12:36 AM

      Bunu Madrid’den almıştım, burda da Mavala satan yerlerde olabilir, yeni sezon renkmiş… ya da ebay’den bulunabilir belki….

  2. Marshmallow said, on 22/12/2009 at 6:00 PM

    Ay maşallah bacaklar süper, söylemeden geçemicem!Bide UGG sevmeyen biri olarak taytınla çok yakıştırdım,çok güzel durmuş… Bişi daha söylicem böyle hani yurtiçi,yurtdışı seyehatlerine falan gidiosun ya hani oralarda da çeksene resimlerini, ne güsel olar!


Leave a Reply

