Fashion Kido

Outfit 03.11

Posted in bugün ne giydim by fashionkido on 04/11/2009

bunny1

bunny2

bunny3

Fotoğraflarımı artık Ceyda çekicek, harika!

Bu çizmeleri geçen yıl Roma’dan almıştım, küçük bi sırt çantasıyla gezerken alışveriş yapmak zor, ama mor süet bir çift çizme dünyanın her yerinde iştahımı kabartırdı.

Çorap ve şort ise bütün kış üstüme yapışacak, hazırlıklı olun! Hayır, üşümüyorum.

Şort: Polo Garage \ T-shirt&Hırka: Zara \ Çorap: Penti \ Mor süet çizme: Sisley-İtalya \ Cam yüzük: Venedik \ Palto: İpekyol

———————————

Good news, Ceyda will shoot me from now on.

I bought these boots from Rome last year. It is a hard thing to shop when you are travelling with a tiny backpack, but a pair of purple suede boots would tempt me anywhere.

This hosiery and shorts duo is my uniform for winter, no I’m not cold.

Shorts: Polo Garage \ T-shirt&Cardigan: Zara \ Hosiery: Penti \ Purple suede boots: Sisley-Italy \ Glass ring: From Venice \ Coat: İpekyol

Tagged with: , , , , , ,

3 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. Dallen Corporate Apparel said, on 04/11/2009 at 6:23 PM

    Love the outfit, very cool!

  2. meryem said, on 04/12/2009 at 3:23 PM

    Sitenizi yeni keşfettim çok güzel kombinleriniz harika
    Burda ki kombinde pentinin hangi gri çorabı? Bir kaç ton var çünkü bu tam benim aradıgım elinizde kodu var mı?

  3. fashionkido said, on 04/12/2009 at 3:32 PM

    begendiginize sevindim=)

    kodu yok maalesef ama 40 den oldugunu hatirliyorum…


Leave a Reply

