Fashion Kido

peki ya ondan sonraki gün?

Posted in bugün ne giydim by fashionkido on 01/05/2009


Neşeli bi kıyafet, çok kız işi, çok pembe! Elbiseyi nerden aldığımı hatırlamıyorum ama pazar ya da sokak olabilir 😉

Çoraplar internetten aldığım ve şurada bahsettiklerim, ama daha ilk giyişimde kaçtı! Neyseki bol desenleri sayesinde fark edilmedi, ben de en azından bi kere giymiş oldum heheh!



Kolye: Babanemden, gençken elleriyle yapmış, nerden baksan 50 senesi var!

Babetler:
Shotek
Çoraplar: Love Color-Love Tights
Elbise: Hatırlamıyorum =)

Tagged with: , ,

3 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. beetlejuice said, on 01/05/2009 at 7:23 PM

    Aman Allahım! Son zamanlarda bir blogda gördüğüm en cici kombin. 40 yıl düşünsem böyle bir kombin gelmez aklıma. Tebrikler,alkışlar:)

  2. ceren said, on 01/05/2009 at 7:55 PM

    @beetlejuice yaaa çok teşekkür ederim çok mutlu ettin beniii hihihihih

  3. […] Babanemden, bu sefer 50′lik bi parça! Kendi yapmış üstelik. Şurada da […]


Leave a Reply

