Fashion Kido

geçen gün ne giydim?

Posted in bugün ne giydim by fashionkido on 01/05/2009


Geçen hafta bi gündü ama hangi gün hatırlamıyorum, pazartesi ya da salı bunları giydim. Çizmeler yeni ya, hemen başka bi kıyafette daha denenmesi lazımdı. Alttan fırfırları görünen jüponu geçen yıl Osaka’dan almıştım. Japon modası tamamen bu jüponlardan ve üzerine giyilen mini elbise, tunik, gömlek vs’lerden oluşuyodu. Tabii Selen’le hemen almıştık birer tane. Henüz buralarda görmedim, sanırım Lacheen dikiyor buna benzer bir şey. Neden bizde de patlamadı anlamadım çünkü bence baya güzel=)

Bu arada Japon kızları hiç mi üşümez ya! Şubat ayında lapa lapa karda burnu açık ayakkabılar, kısa şortlar, sadece diz üstü çoraplar! Tamam fetişi seviyosunuz da soğuktu ya soğuk!

Tunik: Zara
Jüpon: Osaka’da bi dükkan, adını hatırlamıyorum
Hırka: Yine annemdne, yine bi en az 20 senesi var

Şal: Bershka

Çizme: İnci

Tagged with: , , ,

4 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. obucubu said, on 01/05/2009 at 10:01 PM

    oha çok kıskandım!
    benim de buna benzer çizmelerim var zaradan aldığım ama daha bol bi de fiyonklu ama harika olmuş. ayrıca jüpon moda olmadı diye bahsettiğin ne bilmiyorum da ankarada böyle giyinen çok kız gördüm hayran hayran da baktımmm çok güzeeell

  2. ceren said, on 01/05/2009 at 10:05 PM

    hihiih biliyorum o çizmelerini çok güzel onlar yaaa=)

    jüpon işte aslında elbiselerin içine giyyosun ama alttan görünmemesi gerek, japonlar bunu fırfırlı yapıp gösterelim demişler iyi etmişler=)

    ankara modasını sizden bekliyoruz şekerim 😉

  3. ceydi said, on 02/05/2009 at 2:27 PM

    Jupon super birseymis. Bende istiyorum ve sanirim diktiricem. Bu kadar kullanıslı olabilen ne var ki?

  4. Shopaholic said, on 26/07/2009 at 5:14 PM

    Tüm kış boyunca bu jüponlardan arayıp bulamamanın verdiği üzüntüyü bi ben bilirim.. 😦
    Çok hoş görünüyorsun.


Leave a Reply

