Fashion Kido

miii hapsuuuu

Posted in Uncategorized by fashionkido on 21/04/2009





Çok fena nezleyim yaa! Sabah fazla özenemedim dolayısıyla giyinirken ama şanslıydım, güzel oldu=) Hem lacivert, hem de önünde kocaman fiyongu vaaar! Kırmızı ayakkabıyla leopar desenli babeti de sevdim. Aslında leopar deseni sevmem ama arada böyle kitsch şeyleri beğeniyorum napiyim :/

Elbise: Zara (Ama Nişantaşı’nda ihraç fazlacıdan)

Hırka: Lacoste (Annemden gene, 30 senelik)
Çorap: Calzedonia
Babet: Shoe Tek

Kolye: Accessorize

Tagged with: ,

7 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. obucubu said, on 22/04/2009 at 2:24 PM

    harikasin harika hastayken bile guzel giyinebilmek buyuk sabir ve zevk ister. seneye blog odullerinden birini alacaksin

  2. ceren said, on 22/04/2009 at 2:25 PM

    hihihi teşekkür ederim=)

  3. Bugra said, on 24/04/2009 at 4:32 PM

    ben orayı biliyorum sizin işyerine de baya yakın hani =)) ama erkekler için bişi yok..Zaralar bershkalar bol bol…

  4. ceren said, on 24/04/2009 at 5:47 PM

    @Bugra Holabilir, ben erkek kısmısıyla pek ilgilenmiyorum 😛

  5. Lady DeCupcake said, on 29/04/2009 at 10:45 PM

    Bu post’una bakıp duruyorum tanıdık birşey var gibi geliyor gözüme çünkü 🙂 sonra iyice bir baktım ki dolabımı gördüm 😀 arkamı dönüp kendi dolabıma baktım karıştırmadığımdan emin olmak için yok karıştırmamışım oymuşş 🙂 sanada küçük geliyor galiba değil mi yanında ikincisi var yanlış görmediysem 🙂
    Birde leoparlı babetleri süper kesinlikle!!! 🙂

  6. ceren said, on 29/04/2009 at 10:55 PM

    @Lady DeCupcake ahahha evet çok küçük ya ağlicam=)
    babetler Shoetek’ten, Nişantaşındaki, o kadar ucuza aldım kiii! Hatta iki renk daha aldım, umarım yakın zamanda post ediciiim. Yalnız aynı ayakkabılar başka yerlerde 3 katı fiyatına falan satılıyor, iananamzsın!

  7. ceren said, on 29/04/2009 at 10:55 PM

    @Lady DeCupcake ahahha evet çok küçük ya ağlicam=)
    babetler Shoetek’ten, Nişantaşındaki, o kadar ucuza aldım kiii! Hatta iki renk daha aldım, umarım yakın zamanda post ediciiim. Yalnız aynı ayakkabılar başka yerlerde 3 katı fiyatına falan satılıyor, iananamzsın!


Leave a Reply

