Fashion Kido

selen bugün ne giydi? 08.03

Posted in Uncategorized by fashionkido on 08/03/2009




Kardeşim Selen bugün Neve Şalom Sinagog’unda bi nikaha gidiyor. Minik Seloş çiçekli, böcekli romantik kıyafetleri çok sever, bugün giydiklerini de birlikte almıştık.
Bu elbise bana çocukken yazlıkta alınan tiril tiril elbiseleri hatırlatıyor…

Elbise ve hırka: Stradivarius
Çanta: İpekyol

Ayakkabı: Faith (Bu mağaza MetroCity’deydi ama birkaç yıl önce kapandı. Ben de üni mezuniyet ayakkabılarımı buradan almıştım. İngiliz markası olmasına rağmen ayakkabıları güzeldi. İngiliz ayakkabıları bence sert ve kalitesiz oluyor çünkü).

Kolye: Accessorize

Çorap: Calzedonia

Tagged with:

7 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. bugra said, on 09/03/2009 at 8:30 PM

    marka:manolo blahnik, menşei:london =))
    ama topshop filan onun turevlerinde hep bi kalitesizlik var bu ingiliz mallarında cok haklısın =)

    bugra

  2. ceydi said, on 09/03/2009 at 11:22 PM

    Yalniz bir ayrinti atlanmis. Selen’in cicek tokası cok guzeldi. Onuda post etseydiniz keske.

  3. ceren said, on 09/03/2009 at 11:53 PM

    bugra> aa manolo'ya laf yok tabii=)) o başka =))

    ceydi> aa haklısın unutmuşuzzz =( bi dahaki sefere artık 😉

  4. super selen said, on 11/03/2009 at 11:21 PM

    Cok tatliymis kiyafetim hihihi!!!

  5. Esra Günüşen Ertuğrul said, on 12/03/2009 at 12:34 AM

    bende bu elbiseyi çok beğenmiştim. size de çok yakışmış.

  6. caramel macchiato said, on 13/03/2009 at 1:37 PM

    elbıseye bayıldım, ama bordo coraplara vuruldum 🙂

  7. Le blog de Letilor said, on 24/03/2009 at 1:27 AM

    pretty, good outfit !


Leave a Reply

