Fashion Kido

Bahadır’ın süveteri

Posted in Uncategorized by fashionkido on 25/02/2009


Haftasonu çoook eski arkadaşlarla çıktık demiştim ya, bunlardan biri sayın Bahadır beyefendi. Ne zaman tanıştığımızı hatırlamıyorum çünkü çok küçüktük, hatta babalarımız ve hatta babanelerimiz çocukluk arkadaşı. Pek tabi kardeşleri Emir beyefendiler de öyle. (Bu arada bu hikayeyi anlatmak hep çok hoşuma gidiyo hihihi) Kendilerinin icraatlarını şuradan takip edebilirsiniz.

Gelelim konu başlığımız süvetere. 2 Şubat’ta Bahadır’ın doğumgünüydü, kardeşimle ona bi hediye aldık, özellikle Selen’in seçimiydi (Benetton). Böyle eğlenceli süveterleri çok seviyorum, özellikle erkeklere çok yakışıyor bence.

Süveter yazması komik bi kelimeymiş bu arada, onu fark ettim…

Tagged with:

2 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. caramel macchiato said, on 13/03/2009 at 1:39 PM

    süveter giyen erkekler inanılmaz hoş oluyor.. ben de sevgılı kocaya sureklı süveter aldıgımı farketmıştım gecen gun 🙂 buradakıne de bayıldım yalnız 🙂

  2. ceren said, on 19/03/2009 at 12:51 AM

    havalı bi kıyafet gerçekten, bunun başka renkleri de var, karar vermek zor :/


Leave a Reply

