Fashion Kido

desenli bacaklar

Posted in Uncategorized by fashionkido on 20/02/2009

fetişe doğru giden bi başlık ama asıl konumuz cici bici çoraplar!
bu muhteşem şeyleri şurda gördüm, kendisini yeni takip etmeye başladım ama tarzını çok beğeniyorum.
Love colours – love tights ‘dan hemen yukarıda görünen 3 adet ciciyi sipariş ettim, bakalım ne zaman gelicek hihohiho memnuniyet durumuma göre devamını da isticem, çiçeklilerde aklım kaldı.. yaşasın rengarenk çorap koleksiyonuuum!!

bu arada internetten alışveriş yapmanın en güzel yanı, unuttuğun bi zamanda paketin kapıda belirmesi, heyecanlanıyo insan hihih

Tagged with: ,

4 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. tatlısukırosu said, on 20/02/2009 at 7:25 PM

    2.desene bayıldım.

  2. fijibaha said, on 21/02/2009 at 2:05 AM

    en alttakini begenmedim ben kelebekliyi ama bacakta gormek lazım tabii

  3. alice said, on 23/02/2009 at 4:35 PM

    ay az önce geldiler, pek güzeller=)

  4. Le blog de Letilor said, on 24/03/2009 at 1:28 AM

    aouh thanks for link.I wear often colors tights.


Leave a Reply

